♥ the beauties and the handsome ♥

a SMALL princess
with a BIG heart

princess

My photo
i wanna be a GREAT person SOMEDAY : )

Monday 23 May 2011

kemalasan kestudian .

lihat saja  pada title di atas dah menggambarkan betapa malasnya aku di saat ini . oh tidak . aku memang rasa suatu perasaan yang aneh sekali waktu ini . yes ! aku tau perasaan apa ini . perasaan malas . sungguh aku malas sangat sekarang ini . malas sangat nak buat homeworks and other things .

 oh , pemalas sungguh . kini aku sedang menyeru mood mood kerajinan supaya meyinggah ke kalbu ini . haissh =.= nampaknya telah berjaya ku seru sedikit . okay lah kan daripada tak ada langsung . hee :))

sungguh tak sangka aku dapat jadi rajin sedikit . tadi aku tidur - padahal ada homeworks yang menanti untuk dibuat . tapi malangnya , tahap mengantuk aku lagi tinggi dari tahap kerajinan . so aku tidur . lama juga like couple of hours . luckily , tomorrow's class begin at 10.30 . heaven ! 

so , ku gagahkan diri daripada terus diulit lena . tip aku berjaya bangun - update blog . yes ! exactly . memang aku jadi sangat segar bugar . siapa yang mengantuk kalau duduk depan lappy and online ? memang tak ada lah kan . unless that particular person dah 2 hari tak tidur . haha 

source - Google image

okay lah . at least i have some catalyst to light up my spirit and determination to study . eh , ada kaitan ke ? yes , i guess : ) sebab right now i feel so energetic . macam over kan . who cares . okay then . thanks for reading . sayonara everyone !

--i miss my school life . damn . i miss those moments . budak hingusan . hee

0 luahan: