♥ the beauties and the handsome ♥

a SMALL princess
with a BIG heart

princess

My photo
i wanna be a GREAT person SOMEDAY : )

Thursday 14 April 2011

mood swing .

okay . i wanna make a confession . tonight my mood is -- swing i guess . sabar saja mr. boifie melayan kerenah aku ini . 

psstt psstt . nak bisik ni . esok our 1st anniversary . yeaaahhhh !! *jerit sikit lah* 

our happiest 1st year together <3

excited . eh , mestilah excited kan . kamu pun mesti excited kan . tapi kena cari perfect timing untuk celebrate . i wonder when . hajat di hati nak jadikan hari ni hari terindah kami . *semoga tercapai* . insyaAllah . 

sayang , kad ni khas untuk awak . *malumalu*

Love , thanks sebab datang dalam hidup saya . you are my sunshine . my only sunshine : ) thanks sebab selalu layan saja saya ni  - ngada ke saya ni? *retorical question* . okay lah . saya admit saya memang kuat merajuk . tapi perempuan memang fitrah dia merajukmerajuk ni taw . saya tak salah . kalau lelaki merajuk buruk kan ? tapi perempuan merajuk comel taw .  phewww ! ada alasan untuk selalu merajuk . huhuh

p/s : i really had a great and super-duper-wonderful time with you Love . 

-- everything is just fine , easy and wonderful with you --

2 luahan:

amin said...

awk xngade2 pun b...
sy ni je yg pelik skit...

Nor Ain said...

hehe . oh tidak laa dear . awak sangat la okay . saya ni emosi selalu tak stabil . maaf maaf :)