♥ the beauties and the handsome ♥

a SMALL princess
with a BIG heart

princess

My photo
i wanna be a GREAT person SOMEDAY : )

Thursday 28 April 2011

ulat buku .

morning people ! aku baru je habis satu paper semalam . "amboi , baru habis satu paper kau da update blog . bukan main kau ea . pergi study sana ." mungkin kamukamu terfikir ayat itu bukan ? aku pun sama . tapi nak juga update blog . perasan kan aku ni , macam ada orang nak baca je . this is the way i to express my thought i guess . when people cant listen , i make them read . hee :)

okayokay . merujuk kepada blog title di atas . since sekarang ni masa examinations , aku sangat berharap dapat menjadi seorang nerd . translation --> ulat buku . kira macam buku MAF , QMT , AIS and FAR akan menjadi my bestbuddy until the exams end . weee . makan bawa buku , basuh baju bawa buku , and tidur pun buku di genggam erat . pendek kata , ibarat isi dengan kuku laa lebih kurang . hehe . 

walaupun tinggal 4 paper je , -- pada aku sikit okay , last sem lagi banyak . aku akan all out habishabisan untuk papers itu semua . thanks a lot kepada mereka yang aku panggil sahabat . atas segala nasihat dan dorongan . sayang kalian :)



all the best to all students -- do our best . Allah knows BEST . 

sekian sahaja coretan . until then :)

0 luahan: